آخرین اخبار از سایت دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب

۱۳۸۶ دی ۲۷, پنجشنبه

فراخوان به دانشجویان و دانش آموزان ایران

دانشجویان و دانش آموزان عزیز

نیروهای سرکوب و اختناق، تحمل شنیدن صدای آزادی و برابری از دانشگاه ها را ندارند. آنها به خیال خود میخواهند با حمله به دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب صدای آزادیخواهی را خفه کنند و خواست برابری انسان ها را سرکوب کنند.
اما این خیالی باطل است. تا زمانیکه انسان ها آزاد نباشند، تا زمانیکه خواست برابری با سرکوب، زندان و شکنجه پاسخ بگیرد. مبارزه برای آزادی و برابری ادامه خواهد داشت.دانشجویان و دانش آموزان آزادیخواه!
امروز روزی است که هر دانشجو و هر دانش آموز آزاده بیش از هر زمان باید خود را جزئی از دانشجویان و دانش آموزان آزادیخواه و برابری طلب اعلام کند و از خواست آنها حمایت کند. جای هر رفیقی که دستگیر میشود باید با هزار رفیق دیگر پر شود
از شما میخواهیم که هر جا که هستید، در مدرسه و دانشگاه، واحد های محلی دانشجویان، و یا دانش آموزان آزادیخواه و برابری طلب را تشکیل دهید و اعلام موجودیت کنید. اگر در اهداف ما شریک هستید، اگر خود را در جدال با به سیاهی و تباهی کشیدن محیط های آموزشی با ما در یک جبهه میدانید به این صف بپیوندید. با هر عقیده و مرامی که دارید خود را متعلق به دانشجویان و یا دانش آموزان آزادیخواه و برابری طلب اعلام کنید.این نام را بر خود بگذارید. همانطور که در مقابل تعرض برده داران همه بردگان شورشی اعلام کردند که ما اسپارتاکوس هستیم امروز در مقابل تعرض به آزادیخواهی همه آزادیخواهان باید اعلام کنیم که ما آزادیخواه و برابری طلب هستیم
اهداف مشترک ما اینست
۱ - تلاش برای آزاد کردن رفقای دستگیر شده و تمام زندانیان سیاسی
۲ – تماس و هماهنگی با واحدهای محلی دیگر
٣ - ایجاد یک شبکه و صف متحد و محکم در دفاع از آزادی و برابری و خنثی کردن فضای نظامی و پلیسی در مدارس و دانشگاه ها
۵ – ایجاد کانون ها و کلوب های فرهنگی، فکری، هنری، ورزشی مختلف برای دامن زدن به فضای آزادیخواهی، آزاد اندیشی و برابری طلبی.
هرچه سریعتر اعلام موجودیت کنید، موجودیت واحد تان و فعالیت های تان را بمنظور انتقال تجربه و هماهنگی با واحد های دیگر برای سایت آزادی و برابری (http://www.azady-barabary.net/) و آدرس azadi.barabari@gmail.com This e-mail address is being protected from spam bots, you need JavaScript enabled to view it بفرستید. این سایت متعلق به همه شماست و نقطه تماس و تبادل نظر همگانی دانشجویان و دانش آموزان آزادیخواه و برابری طلب است.
رفقا، دوستان، عزیزان
آزادی و برابری، امروز بیش از همیشه به شما نیاز دارد. تنها با گسترش صفوف خود، می توانیم دانشجویان دربند و تحت شکنجه را آزاد کنیم. نباید گذاشت که دانشگاه، این سنگر آزادی به پادگان تبدیل شود.

زنده باد آزادی
زنده باد برابری
زنده باد دانشجویان و دانش آموزان آزادی خواه و برابری طلب
دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب دانشگاههای سراسر کشور

۹ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام ، دوست داشتی یک سری بزن عزیز !

شعری از شاملو ، وصف حالی از ...
و نوشته هایی در باره...
و عکسهایی از ...
آزادیخواهان و برابری طلبان در زندانهای رژیم اسلامی سرمایه .

در وبلاگ...

ناشناس گفت...

با سلام وعرض ادب خدمت شما هم وطن گرامي
آياتهمت زدن و دروغ پراكني ، بعضي رسانه ها نسبت به جامعه بهائي جرم نيست و نبايد به قوه قضائيه پاسخگو باشند كه مسئولين محترم بي تفا وت از كنار اين مهم مي گذرند؟ولي همين مسئو لين زماني كه در ان سوي مرزها ،رسانه يا سازماني بين المللي (به هر نيتي) از جامعه بهائي دفاعي مي كنند فرياد مي زنند كه چرابهائيان تبليغ مي كنند يا چرا بيگانه از اينها دفاع مي كنند؟ و سپس نتيجه مي گيرند حتما اين بهائيان وابسته به بيگانه هستند.
براستي كدام كتاب در ايران چاپ شده كه ديانت بهائي را بطور كامل و صحيح معرفي كند؟ يا كدام نشريه در ايران آزاداست تا نظرات جامعه بهائي را در رد اتهامات چاپ كند ؟
چرادر حوزه هاي علميه كشورمان فقط كتب رديه مطالعه وبررسي مي شود وعلماوفضلاي كشور نبايد به حقايق موجود در ديانت بهائي دستر سي داشته باشند؟
آيا چون جامعه بهائي در مجلس ويا ارگان ورسانه اي نماينده ويامدافعي ندارد اين رسانه ها ازادند كه هرچه مي خواهند بنويسند ؟،ويك بهائي با مطالعه تهمت هاي روزنامه حق ندارد حرفي بزند ودفاعي كند ؟
به همين دلايل وظيفه وجداني خود ديدم وسعي كرده ام مطالب واتهامات بي اساس نشريات را در وبلاگ ناقص خود پاسخ بدهم از جمله :
آيا بهائيان دست نشانده انگليس وآمريكا هستند ؟
آيا بهائيان با اسرائيل ارتباط دارند ؟
آيا بهائيان اسلام واديان قبل از خود را قبول ندارند؟
ديدگاه بهائيان نسبت به ايران چيست ؟
ونيزموضوع خاتميت حضرت محمد(ص) ....
همچنين مطالب ونظرات ديگر، لطفا بي هيج پيش داوري، مطالب وب را مطالعه بفرمائيد و براي جلوگيري از اتلاف وقت اگر سوال يا نظر شما جديد بود لطفا درنظرات وب ثبت بفر مائيد لطفا ادرس ايميل خود را بگذاريد تا پاسخ ارسال شود منتظر نظر و راهنمائي شما مي مانم http://jooyya.blogfa.com

ناشناس گفت...

با عرض معذرت
من وقتی شعارهای شما رو میبینم و می خونم یاد سرویس بهداشتی و صداهایی می افتم که بوی گندش چند لحظه بعد میاد
باز هم منو ببخشید
اما فکر می کنم که خودتون هم قبول دارید که بیان نظرات شخصی ازاده

mammadkha گفت...

آیا شما نظرات را فیلتر می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیام ال یاسین گفت...

سواستفاده های غیراخلاقی دایره مذاهب وزارت اطلاعات از مدارک شخصی اعضای جمعیت ال یاسین
در طی چند سال اخیر دایره مذاهب وزارت اطلاعات با قرار دادن میکروفن و نصب دوربین در اتاق خواب ها و حمام های منازل، و شنود مکالمات خصوصی برخی اعضای جمعیت ال یاسین حریم شخصی افراد را مورد تعرض قرار داده و از این طریق سعی داشته تا شاگردان استاد ایلیا (پیمان فتاحی) را در جهت همکاری با دستگاه امنیتی ایران تحت فشار قرار دهد. تهدیدها و سواستفاده های غیراخلاقی دایره مذاهب وزارت اطلاعات همچنان ادامه دارد تا جایی که مطلع شده ایم چندی است که مأموران این نهاد امنیتی از طریق بازیابی کامپیوترها و نوت بوک های شخصی افراد به فیلم های خصوصی و عکس های خانوادگی عده ای از اعضای جمعیت ال یاسین دست یافته و مدارک خصوصی افراد را به عنوان اهرم فشار و دستاویزی در جهت پیشبرد مقاصد جاعلانه و فریبکارانه خود قرار داده اند.
این در حالی است که وظیفه ی دستگاه های امنیتی کشورها، برقراری امنیت جامعه و حفاظت از حریم شخصی افراد می باشد اما متأسفانه دستگاه امنیتی ایران خود عامل تعرض به حیطه ی خصوصی و مخل آسایش شهروندان ایرانی محسوب می شود.

ناشناس گفت...

افشاگری پروژه های سرکوب جنبش های معنوی توسط وزارت اطلاعات ایران در نامه جمعیت ال یاسین
در وب لاگ «آمین از چه می گوید ؟» http://chemighoyadamin.blogfa.com بخوانید .

http://prothinka-src.org/Persian/Show_News.php?msg=596

http://www.mansouroun.webs.com/nameh.html

http://ayahra.org/content/view/2404/1
ما، جمعيت اِل ياسين، بزرگترين جمعيت تفكري و تحقيقي ايران، خواستار حمايت و پشتيباني شما هستيم.

ناشناس گفت...

سرنوشت ايران به چه چيزي بستگي دارد؟ جايگاه ايران در جهان چگونه بايد باشد؟ نقش روساي جمهور در وضعيت حساس و خطرناك ايران چيست؟ چه كسي برترين رئيس جمهور ايران مي تواند باشد؟ ويژگيهايش كدامند؟ سرنوشت ايران چگونه خواهد شد؟
پاسخ به اين سوالات را در مصاحبه جنجالي برترين رئيس جمهور از نگاه ايليا ميم رام الله بخوانيم
در وب لاگ «آمین از چه می گوید ؟» http://chemighoyadamin.blogfa.com بخوانید.

ناشناس گفت...

سرنوشت ايران به چه چيزي بستگي دارد؟ جايگاه ايران در جهان چگونه بايد باشد؟ نقش روساي جمهور در وضعيت حساس و خطرناك ايران چيست؟ چه كسي برترين رئيس جمهور ايران مي تواند باشد؟ ويژگيهايش كدامند؟ سرنوشت ايران چگونه خواهد شد؟
پاسخ به اين سوالات را در مصاحبه جنجالي برترين رئيس جمهور از نگاه ايليا ميم رام الله بخوانيم
در وب لاگ «آمین از چه می گوید ؟» http://chemighoyadamin.blogfa.com بخوانید.

ناشناس گفت...

بند 12 از منشور دفاعی اِل یاسین (بیانیه 19)
(بيانيۀ 19 شامل موثرترين، قويترين و كاراترين سبك ها و روش هاي مبارزۀ نرم و ضد جنگ رواني مي باشد)
روش ديناميكي و متغير را بكار ببريد: مختصات و روش ها را مقطع به مقطع تغيير بدهيد.
در روز پاياني ماه (يا حداكثر روز پاياني هر فصل) مختصات ظاهري و هر چيزي كه ممكن است عامل رديابي (توسط) دايره مذاهب باشد را تغيير دهيد. اسامي مستعار، تلفن هاي امن، قراردادهاي كلامي، الگوهاي رفت و آمد، كامپيوترها و هر چيزي كه ممكن است به عاملي براي رديابي شما (توسط دايره مذاهب) منجر شود را تغيير دهيد. علاوه بر آن، تغيير گام به گام روش ها و تاكتيك ها ضروري است. همچنين به محض اينكه متوجه شديد دايره مذاهب مختصاتي (در هر زمينه) از شما را بدست آورده، اين مختصات را تغيير دهيد. منافقان را گيج و گمراه كنيد همانطور كه خداوند با آنها اين كار را كرده است.
وب لاگ آمین از نور می گوید http://noreamin.mihanblog.com
متن کامل بیانیه 19 را در لینک زیر بخوانید.
http://www.freewebs.com/mansouroun/bayaniye.htm